przeprowadzka! zapraszam na parapetówę! :D

Nie pytajcie czemu, nie płaczcie, nie zgrzytajcie zębami - za to cieszcie się! Bowiem Ewa zmieniła miejsce swojego bloga. Teraz możecie zaglądać pod nowy adres i cieszyć się  razem ze mną. Mam nadzieję, że większość z Was ze mną zostanie. Zapraszam więc...




na evemarie.li abyśmy wspólnie mogli przeżyć ten trudny okres przeprowadzki. Blog będzie inaczej wyglądał (tylko troszeczkę), ale styl pisania pozostanie taki sam, albo ewoluuje jak pokemony, na lepszy. Co możecie już tam znaleźć? Wpis powitalny, zakładkę "o mnie" i "kontakt". W najbliższym czasie pojawią się kolejne wpisy, między innymi recenzja filmu życie pi oraz styczniowa muzyczna trzynastka. Co do muzycznych trzynastek, to postanowiłam poprowadzić je od nowa, czyli ta styczniowa będzie pierwsza. Jedyne co zrobię, to może przeniosę część wpisów zmieniając trochę ich styl wypowiedzi. Wybiorę te najbardziej poczytne i najciekawsze. 

Nie miejcie mi za złe, ale nie będę prowadziła tego bloga. Serdecznie dziękuję za całe Wasze wsparcie i wszystkie komentarze. To czytelnicy tak naprawdę motywują do dalszego pisania. Chcę się dalej rozwijać jako bloger lifestylowy i mam nadzieję, że taka tematyka większości z was będzie odpowiadała. Znajdziecie tam coś o życiu w Anglii, podróżach, zwiedzaniu, planach, muzyce, kulturze, sztuce i wszystkim z czym mam styczność w moim życiu (i jakoś na mnie wpływa).

Na koniec chciałabym jeszcze zaznaczyć, że aby pozostać na bieżąco ze wpisami z nowego bloga, możecie zasubskrubować go mailowo lub polubić stronę na facebooku. :)

Bardzo wam dziękuję za wszystko i jeszcze raz zapraszam na evemarie.li !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz